محبوبیت روزافزون برنامه های موبایل

طبق آخرین بررسی ها کاربران تلفن های هوشمند ترجیح می دهند از برنامه های موبایل به جای نسخه های دسکتاپ وب سایت ها استفاده کنند. در میان 3.5 هزار پاسخ دهنده از گوشه و کنار جهان که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، 85٪ می گویند که آن ها برنامه های موبایل را بسیار راحت تر و سریع تر از نسخه های موبایل سایت ها می دانند.

برنامه های تلفن همراه زندگی ما را ساده می کنند و ما می توانیم خرید کنیم، از یک رستوران غذا سفارش دهیم، اخبار را بخوانیم، آب و هوا را بررسی کنیم و خیلی کارهای دیگر. امروزه برنامه های موبایل به مردم کمک می کنند تا معاملات بانکی انجام دهند، هزینه کالاها، قبض ها، صندلی های کتاب و بلیط ها را پرداخت کنند. بنابراین کاربران ترجیح می دهند از برنامه های تلفن همراه برای iOS و Android برای برقراری ارتباط با شرکت ها استفاده کنند.

البته وب سایت های موبایل مزایای خاصی دارند. اول از همه توسعه سایت تلفن همراه ارزان تر است. علاوه بر این در بعضی موارد نگهداری آن ها راحت تر است و نیازی به نصب ندارند و تبلیغ آن ها در اینترنت راحت تر است. با این حال برنامه های تلفن همراه برای افزایش وفاداری مشتریان ترجیح بیشتری نسبت به سایت های تلفن همراه دارند زیرا استفاده از آن ها آسان تر است و نیازی به وارد کردن آدرس سایت هر بار نیست و برنامه با سرعت بیشتری از سایت اجرا می شود. همچنین شما می توانید از قابلیت های دستگاه (دوربین ، GPS) استفاده کنید.

برخی از کارشناسان معتقدند که تنها درصورتی که مشتری از آن به طور مداوم استفاده کند راحت تر است. برنامه تلفن همراه برای iOS و Android وقتی راحت تر است که از قبل نصب شده باشد. سایت موبایل توسط آن دسته از کاربرانی که نیاز به دسترسی فوری به اطلاعات دارند اداره می شود. در عین حال برنامه های تلفن همراه باید برای کاملترین قابلیت استفاده شوند.

بنابراین برنامه های تلفن همراه دارای مزایای قابل توجهی هستند. اصلی ترین آن ها سازگاری برای دستگاه های تلفن همراه، عملکرد گسترده تر و سطح بالایی از قابلیت استفاده است.

برای اینکه رهبر بازار باشید باید بر روی مخاطب هدف و مصرف کننده تمرکز کنید. در چنین شرایطی برنامه تلفن همراه خود برای خدمات مشتریان به شما یک مزیت اساسی در میان رقبای خود می دهد. به متخصصین متوسل شوید و محصول واقعا با کیفیت و مفیدی دریافت خواهید کرد.

برنامه های موبایل

مقدمه ای بر برنامه های افزودنی Apple

نسخه جدید IOS (iOS 8) روشی انعطاف پذیر را برای توسعه دهنده فراهم می کند تا چندین مولفه اضافی را در متن برنامه وارد کند. این اجزا به طور مستقل کار خواهند کرد و در سایر برنامه ها مانند اجزای سیستم عامل نیز در دسترس خواهند بود. در این حالت برنامه اصلی امکان پیکربندی یا تنظیم و مدیریت این ملفه ها را فراهم می کند.

انواع مختلفی از برنامه های افزودنی وجود دارد که در حال حاضر حداقل توانایی های شخصی سازی سیستم را پوشش می دهند.

Today Extensions امکان تکمیل یک صفحه استاندارد امروز با ابزارکهای اطلاعاتی سفارشی را فراهم می کند (به عنوان مثال برداشتن آخرین توییت ها با درخواست های داده شده ، وضعیت هوا ، گرافیک یا سایر اطلاعات از برنامه کانتینر).

علی رغم این یک پیشرفت عالی است اپل عملکرد را محدود کرده است. به عنوان مثال ابزارک های سفارشی مانند ابزارک های استاندارد iOS Today نمی توانند کنترل صفحه کلید را دریافت کنند این فرایند توسط سیستم عامل کنترل می شود. اطلاعات ویجت در فرم datashot ذخیره می شود روند بروزرسانی توسط سیستم ها کنترل می شود.

ویرایش عکس فرصتی برای تکمیل سیستم با ویرایشگر عکس (فیلم) اختصاصی است. عملکرد منحصر به فرد ویرایشگر رسانه شما می تواند در برنامه های دیگر بدون صریح مورد نیاز برای ذخیره یا انتقال تصاویر بین برنامه ها استفاده شود. این ممکن است برای هر برنامه ای که از گالری تصاویر استاندارد استفاده می کند اعمال شود.

صفحه کلید سفارشی مکانیزمی است که به شما امکان می دهد صفحه کلید استاندارد iOS را با اجرای سفارشی در همه برنامه ها جایگزین کنید. برای توسعه صفحه کلیدهای تخصصی، پیاده سازی نقشه نویسه های سفارشی و روش های مختلف ورودی (به عنوان مثال ، دست خط یا ترجمه خودکار به زبان دیگر) بسیار مناسب است. اپل در مورد امنیت و ورود اطلاعات حساس مراقبت می کند اگر کاربر بخواهد رمزهای ورود یا سایر قسمت های امن را وارد کند یک صفحه کلید استاندارد iOS ظاهر می شود.

Action Extension امکان ایجاد ویرایشگر یا Viewer اختصاصی برای انواع خاصی از محتوا را فراهم می کند (تصاویر ، پیوندها ، صفحات وب ، متن ها یا حتی پرونده هایی با محتوای اختیاری وجود دارد). به عنوان مثال این سیستم می تواند با یک نمودار ساز برنامه های موبایل تکمیل شود که به کاربر اجازه می دهد فرمول های ریاضی را برای هر برنامه دیگری که در IOS موجود است مشاهده یا حتی ویرایش کند.

برای طراحی اپلیکیشن موبایل می توانید از شرکت تبلیغات ایران در این زمینه کمک بگیرید.

فیلتر شکن رایگان

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.