طراحی اپلیکیشن در اصفهان

null

طراحی اپلیگیشن املاک در اصفهان

null

طراحی اپلیکیشن خدماتی در اصفهان

null

طراحی اپلیکیشن موسیقی در اصفهان

null

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان

امروزه کاربران گوشی های هوشمند با جهشی فوق العاده در حال رشد هستند. اعتقاد بر این است که تقریباً 80٪ افراد جامعه از برای تأمین نیازهای روزمره خود مانند رزرو تاکسی، خرید وسایل مختلف، خرید بلیط آنلاین یا هر چیز دیگری از تلفن های همراه خود استفاده می کنند. بنابراین طراحی اپلیکیشن در اصفهان بهترین گزینه برای کشف مشتریان بالقوه است.

null

طراحی اپلیکیشن تاکسی در اصفهان

null

طراحی اپلیکیشن رستوران در اصفهان

null

طراحی اپلیکیشن آموزشی در اصفهان

null

طراحی اپلیکیشن بیمه در اصفهان

مزایای طراحی اپلیکیشن در اصفهان

کارایی را بهبود می بخشد

از آنجا که برنامه های تجاری بصورت سفارشی ساخته می شوند و الزامات تجاری شما را به خاطر می سپارند مانند یک برنامه جامع با عملکردهای متنوع عمل می کند و نیاز چندین برنامه را نفی می کند. همچنین از آنجا که این برنامه ها متناسب با سبک کار شما طراحی شده اند باعث افزایش بهره وری کارمندان و به نوبه خود بازگشت سرمایه تجاری می شوند.

ارائه مقیاس پذیری بالا

برنامه های منظم برای کنترل تعداد محدودی از منابع و فرایندها ساخته شده اند. در صورت رشد تجارت شما این برنامه ها قادر به تحمل بار نیستند. از طرف دیگر طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان با در نظر گرفتن همه این پارامترها ساخته می شوند و در صورت نیاز می توانند به راحتی مقیاس بندی شوند.

ایمن سازی داده های برنامه

برنامه های عمومی کسب و کار ممکن است از ویژگی های امنیتی مناسبی برخوردار نباشند که ممکن است داده های تجاری شما را به خطر بیندازد. داشتن یک برنامه سفارشی که فقط برای مشاغل شما ساخته شده باشد می تواند سیستم امنیت داده شما را تقویت کند زیرا در حین توسعه برنامه، اقدامات امنیتی مربوطه با توجه به نیازهای کسب و کار شما انجام می شود.

نگهداری آسان

با استفاده از برنامه های منظم برای کارهای روزمره، خود را در راس یک توسعه دهنده ناشناخته برنامه تلفن همراه قرار می دهید. اگر برنامه نویس به دلایلی تصمیم به قطع برنامه گرفت شما می توانید یک برنامه جدید پیدا کنید و کارهای فعلی خود را متوقف کنید. با طراحی اپلیکیشن موبایل کسب و کار خود، کنترل کامل آن را به دست می آورید و نیازی نیست که برای هر کاری به دیگران وابسته باشید.

بهبود ارتباط با مشتری

طراحی اپلیکیشن در اصفهان به شما امکان می دهد به روزرسانی های شخصی مربوط به محصولات و خدمات خود را در زمان واقعی برای مشتریان فعلی خود ارسال کنید. علاوه بر این به شما امکان می دهد به جزئیات مشتری دسترسی پیدا کنید و بازخورد دریافت کنید که می تواند برای بهبود روابط طولانی مدت با مشتری استفاده شود.

سهولت در مدیریت

برنامه های سفارشی را می توان نصب کرد تا در زمان واقعی پیشرفت و ضرب الاجل های شما بررسی کند. به روزرسانی ها پس از اتمام هر مرحله از پروژه ارسال می شود و چرخه صورتحساب برای هر مرحله از پروژه را حفظ می کند.

در حال حاضر، اپلیکیشن ها نقش مفید و موثری را در تامین آسایش و رفاه افراد ایفا می کند و به جرات می توان گفت یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای صاحبان کسب و کار و مشاغل، اقدام به طراحی اپلیکیشن می باشد. دارا بودن اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کارتان مزایای زیادی دارد :

در درجه ی اول سبب افزایش اعتبار کسب و کارتان می گردد و اعتماد مشتریان به میزان قابل توجهی جلب می کند و به تبع آن، سود فراوانی عایدتان خواهد شد.
در درجه ی بعدی، طراحی اپلیکیشن، برایتان مشتریانی وفادار به همراه می آورد و به دلیل دسترسی آسان، کاربران استفاده از اپلیکیشن را به وب سایت ها ترجیح می دهند.
با طراحی اپلیکیشن، شما خدماتتان را به صورت سراسری ارائه می دهید و محدود به شهر و محل کار خود نیستید؛ شما با طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارتان، در سطح کشور شناخته شده تر می شوید و پیشرفتی چشم گیر به سراغتان خواهد آمد.

تفاوتی ندارد که اپلیکیشن شما در چه زمینه ای باشد، خدماتی، فروشگاهی، آموزشی و …، چراکه هر یک از حوزه های ذکر شده کاربران و مخاطبان خاص خود را داشته و جای نگرانی ندارد. شما با مراجعه به مجموعه تبلیغات ایران، می توانید از خدمات طراحی اپلیکیشن ، اراک، بندرعباس، اصفهان، اردبیل و … بهره مند شوید.

ما با طراحی اپلیکیشن در اصفهان برنامه های تلفن همراه را برای IOS و Android می سازیم تا به مشاغل کمک کنیم تا مشتریان خود را در سراسر جهان هدف قرار دهند.

چرا تبلیغات ایران ؟!

null

تکنولوژی به روز

نیروی کارآزموده و استفاده از کتابخانه ها و دانش به روز در برنامه نویسی
null

برنامه نویسان حرفه ای

بهره مندی از تیم برنامه نویسی جوان و متخصص
null

قابل رقابت با نمونه های خارجی

تمامی سورس ها با متد برنامه نویسی روز دنیا تهییه و در اختیار مشتری قرار گرفته اند.
null

برنامه نویسی اختصاصی

 برنامه نویسی اپلیکیشن به صورت نیتیو و کاملا اختصاصی برای هر مشتری
null

ایده و نوآوری در طراحی اپلیکیشن

بررسی بازار و تحلیل رقبا در کسب و کار مشتری و ارائه راه حل برای کسب و کار برتر
null

پشتیبانی یک ساله رایگان

تیم پشتیبانی حرفه ای با تمدید سالیانه

طراحی اپلیکیشن خود را به چه شرکتی بسپاریم؟

استراتژی اپلیکیشن های تلفن همراه را باید جدی گرفت به طور کلی با گسترش علم و تکنولوژی، برنامه های موبایل استقلالی بی نظیر در نحوه ارتباطات افراد با استفاده از تلفن های هوشمند برای رفع نیاز هایشان ایجاد کرده اند.

در شرایط امروزی باید بتوانید به نحو احسن برای پیشرفت و رونق کسب و کارتان تلاش کنید، و آنها را گسترش دهید. تمرکز اصلی برنامه های تلفن همراه همیشه کاربران هستند، به این دلیل که تجربه و تعامل با کاربر تعیین کننده عامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت برنامه تلفن همراه است.

ارزش یک برنامه تلفن همراه به ویژگی های آن بستگی ندارد، بلکه به کیفیت تجربه کاربری آن بستگی دارد. چندین عامل بر روی تجربه کاربر، مانند: اتصال کند ، UI ضعیف ، اجرای بدبرنامه و… تأثیر می گذارد. 

آژانس تبلیغاتی تبلیغات ایران آمادگی خود را در جهت ارائه  طراحی اپلیکیشن در اصفهان، طراحی سایت در اصفهان، سئو و بهینه سازی در اصفهان اعلام کرده است و برای ارائه بهترین خدمات به شما همیشه سعی می کند تا در اولین نگاه، نظر شما را جلب و به شما این اطمینان خاطر را بدهد که با طراحی اپلیکیشن در اصفهان در بازه زمانی کمی بتوانید شاهد گسترش کسب و کارتان و جذب مشتری باشید.

مزایای طراحی اپلیکیشن در اصفهان

داشتن یک  صفحه اطلاعات در مورد تجارتتان،  یک استراتژی مهم برای بازاریابی تلفن همراه است که به کاربران امکان می دهد درباره برنامه شما در وب و دسک تاپ موبایل اطلاعات بیشتری کسب کنند. این یک روش مقرون به صرفه است. به عنوان یک بازاریاب اپلیکیشن های موبایل، نمی توانید فعالیت رسانه های اجتماعی را از دست دهید، بلکه باید خود را با آن وفق دهید.

با تبلیغات ایران می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن وبا توجه به حرفه و نوع محصولتان،محصولات خود را به صورت آنلاین در اپلیکیشن فروشگاهی و آنلاین خود به صورت اینترنتی به فروش برسانید. اگر به دنبال ایده ها و الهامات برای طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای در اصفهان برای گسترش کسب و کارتان هستید و هدفتان، گسترش کسب و کارتان است، تبلیغات ایران را درست انتخاب کرده اید. 

 برخی از مزایای طراحی اپلیکیشن در اصفهان میپردازیم:

  • با طراحی این اپلیکیشن و ارائه اطلاعات مربوطه در آن، بیشتر دیده شوید
  • محبوبیت و شناخته شدن نام برند تجاری شما در اصفهان
  •  قوی تر شدن روز به روز رابط کاربری شما با مشتریان
  • یک یادآروی ثابت برای مشاغل و محصولات شما
  • روبه رویی با افزایش روز به روز کاربران
  • پیشی گرفتن از رقبای تجاریتان و …

طراحی اپلیکیشن حرفه ای در اصفهان

بازار یابی تلفن همراه در یک چشم بهم زدن اتفاق افتاد. به طور کلی اکثر کاربران، برنامه های تلفن همراه را به وب سایت ها ترجیح می دهند اکنون اگر به شغلی مشغول به فروش محصولاتتان هستید، داشتن یک اپلیکیشن کاربردی، بسیار بهتر از یک وب سایت است، اپلیکیشن ها معمولا 1.5 برابر سریع تر از وب سایت ها عمل می کنند.

حال اگر برای توسعه کسب و کار های خود تصمیم به طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان گرفته اید، همکاری با تبلیغات ایران در اصفهان  بهترین انتخاب است، اما چرا؟

به طور کلی تمامی خدماتی که توسط آژانس تبلیغات ایران انجام می شود به ویژه طراحی اپلیکیشن های موبایل به گونه ای طراحی شده شده که روی طیف گسترده ای از دستگاه ها قابل اجرا هستند، و این یک قابلیت کاربر پسند می باشد، که به مشتریان لذت می دهد از جمله ویژگی های طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای در اصفهان، طراحی یک اپلیکیشن با ویژگی هایی از جمله حجم پایین در عین حال باکیفیت اطلاعات در اپلیکیشن، یک طراحی اختصاصی و کاربر پسند متناسب با کسب و کار شما و از مهم ترین آنها سرعت باگذاری بالا می باشد که از اولویت بالایی در طراحی و  ارائه یک اپلیکیشن تاثیر به سزایی می گذارد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان

همانطور که می دانید اپلیکیشن های موبایل ابزار های جدیدی برای جذب مشتری هستند و به مشتریان و تمامی کاربران این امکان را می دهد که در هر زمان و مکانی بتوانند از خدمات و محصولات شما به صورت آنلاین استفاده کنند ارائه اپلیکیشن فروشگاهی فرصتی ناب برای شماست تا بتوانید از این طریق،فروش بهتر از قبل را تجربه کنید و کسب و کارتان را رونق دهید.

تقریبا 80 درصد از عموم مردم خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند شما با طراحی و ارائه یک اپلیکیشن فروشگاهی که صرفا مختص به فروشگاه های مواد غذایی نمی باشد، بلکه تمامای مشاغل را شامل می شود میتوانید مشتریان وفادار خود را نگه دارید و سهم بیشتری را از بازار بگیرید.

آژانس تبلیغاتی تبلیغات ایران، به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کارتان را با آنچه در ذهن دارید و شاید فراتر از آن اجرا کنید و یک قدم جلوتر از رقیبانتان باشید تا از این طریق مشاغل خود را رونق دهید و محبوبیت کسب کنید کما آنچه به دنبال همه این ها مشتریان به شما اطمینان می کنند و جذب شما می شوند. در زیر به برخی از مزایای داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان  هم برای شما و هم مشتریان اشاره میکنیم:

  • فرایند خرید را برای مشتریان راحت تر می کنید
  • ارائه این اپلیکیشن به برندینگ شما کمک می کند
  • مشتریان بیشتری جذب فروشگاه شما می شوند
  •  با ارائه این اپلیکیشن به امکانات فروشگاهتان اضافه میکنید
  • برای تشویق مشتری به خرید آنلاین از قرعه کشی های متنوع استفاده کنید
  • همچنین برای جلب اعتماد مشتریان و القای حس امنیت به آنها، از امکانات پشتیبانی مشتری در اپلیکیشن فروشگاهیتان استفاده کنید و…

طراحی اپلیکیشن خدماتی در اصفهان

اگرچه مابه یک دانش کارشناسان و طراحان خود اطمینان داریم و به آنها افتخار می کنیم اما نظر مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد، ما از بازخورد شما استقبال می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا با ارائه ماکت های مفهومی دیدگاه شما را درمورد طراحی ایده عال برنامه های تلفن همراه درک کنیم. متخصصان UI و UX اطمینان حاصل میکنند که طراحی اپلیکیشن شما با برند شما مطابقت داشته باشد.

در زیر به برخی از خدمات ارئه شده در طراحی اپلیکیشن خدماتی اصفهان میپردازیم:

  • طراحی خلاقانه و بدیع و ساده
  • طراحی های ما برای دستیابی به کاربران هدف محور است
  • ساختاری برنامه ریزی شده برای ارائه عناصر
  • طرح استاندارد در سراسر اپلیکیشن برای قابلیت استفاده
  • استفاده از روند حرکات پس زمینه، انیمیشن و…
  • رابط کاربری بالا
  • سرعت بالا در لود اطلاعات

تیم تبلیغاتی تبلیغات ایران، متشکل از ایده پردازان با استعداد، متخصصان UI و UX، مهندسین برنامه های وب و اپلیکیشن است ، ما یک آژانس تبلیغاتی طراحی و توسعه برنامه های وب و تلفن همراه در اصفهان هستیم که علاوه بر ارائه درگاه ها و وب سایت های خلاقانه در زمینه خدمات طراحی اپلیکیشن های تلفن همرا هوشمند را انجام می دهیم.

آژآنس تبلیغاتی تبلیغات ایران در اصفهان خواستار موفقیت های بزرگ شماست، ما با لبخند موفقیت و پیشرفت شماست که اعتبار داریم.

اهمیت طراحی اپلیکیشن در اصفهان

از یک سو با توجه به رشد روز افزون استفاده از دستگاه های هوشمند و لزوم استفاده از تلفن همراه، از سوی دیگر شهر اصفهان به عنوان قطب صنعتی و مرکز اجتماع کارخانجات و شرکت های بزرگ در این شهر ، باعث گردیده که گروه تبلیغات ایران اقدام به تاسیس و توسعه گروه طراحی اپلیکیشن در اصفهان بنماید. 

وجود دانش آموختگان و مهندسین جوان و با تجربه امکان طراحی اپلیکشن در دو پلتفرم اندروید و ios به مشتریان عزیز مهیا نمودند.

با اعتماد به گروه طراحی اپلیکیشن اصفهان به فکر پیشی گرفتن از سایر رقبا در کسب و کار خود باشید.

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن در اصفهان

تغییر پویا سیستم عامل های تلفن همراه و سناریوی بازار و تقاضای چرخش سریع نیاز به این دارد که راه حل های برنامه سفارشی قبل از اجرا به خوبی اندیشیده شوند. برخی از نکاتی که باید قبل از ساخت اپلیکیشن موبایل سفارشی برای تجارت خود در نظر بگیرید عبارتند از:

زمان سریعتر برای بازار

برنامه های تجاری سفارشی باید مقرون به صرفه باشند و باید در یک زمان چرخش سریع ایجاد شوند تا بتوانند سریع به بازار بروند.

کارایی بهتر

برنامه های سفارشی برای کارآیی بهتر باید اصلاح شوند تا اطمینان حاصل شود که راه حل نهایی موثر است و منجر به بهبودی مشخص می شود.

سازگاری چند شبکه

برنامه توسعه یافته باید برای چندین اپراتور آزمایش شود و اطمینان حاصل شود که برنامه در شبکه های مختلف در کشورهای مختلف کار می کند.

امنیت داده

بیشتر برنامه ها برای استفاده بیش از یک کاربر ساخته شده اند بنابراین باید احراز هویت قوی و دسترسی ایمن به داده ها را ارائه دهند.

ماندگاری باتری

برنامه باید از نظر تأثیری که بر روی باتری دارد آزمایش شود زیرا برنامه هایی که باتری را به سرعت تخلیه می کنند مورد علاقه کاربران نیست.

UI / UX چشمگیر

برنامه سفارشی باید یک رابط کاربری جذاب داشته باشد و یک تجربه کاربری عالی را به مشتریان ارائه دهد.

همگام سازی داده های کارآمد

برنامه باید قادر به همگام سازی داده ها با سرور به طور منظم با فرکانس مناسب باشد.

کانال ارتباطی ساده

یک کانال ارتباطی مناسب باید برای برنامه مانند پیام رسانی، WAP و غیره تعریف شود.

null

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تعرفه ها، با ما در ارتباط باشید.

7 دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • محمد کریمی
    13/07/2021 07:50

    سلام
    ببخشید زمان تقریبی آماده شدن یک اپلیکیشن چقدره؟

    پاسخ
    • سلام
      بستگی به نوع اپلیکیشن دارد و معمولا از 1 ماه تا 3 ماه متغیر می باشد.

      پاسخ
  • آیا امکان ثبت اپلیکیشن های طراحی شده توسط شما در بازار و مایکت و گوگل پلی و … هستش؟

    پاسخ
    • بله
      ثبت اپلیکیشن های طراحی شده توسط خود شرکت انجام خواهد شد.

      پاسخ
  • نگار
    13/07/2021 15:07

    ببخشید اپلیکیشن هایی که طراحی می کنید پشتیبانی هم دارن؟ اگر بله لطفا مدت پشتیبانیتون هم ذکر کنید

    پاسخ
  • الهام مرادیان
    15/08/2022 19:03

    طراحی اپلیکیشن تنها انجام میشود ؟
    یا نسخه سایت هم میتوانید ایجاد کنید ؟

    پاسخ
    • hamkar 134
      16/08/2022 12:03

      با سلام خدمت شما
      اپلیکیشن با نسخه وب سات و نسخه pwa ( اپلیکیشن تحت وب ) قادر به طراحی می باشد .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.