طراحی اپلیکیشن پزشکی

طراحی اپلیکیشن پزشکی در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب در جهان است که در آن استفاده گسترده از ابزار وجود دارد. مردم مرتباً در مورد سبک زندگی سالم و راه های بهبود وضعیت رفاه خود فکر می کنند. در نتیجه آن ها ده ها برنامه مراقبت های بهداشتی را بارگیری می کنند تا انگیزه داشته باشند و شرایط جسمی و روحی را ردیابی کنند. خوشبختانه ارائه دهندگان نرم افزار برای کاربران اندروید و iOS چیزهای زیادی برای ارائه دارند. آیا می خواهید یک محصول رقابتی پزشک و بهداشتی ایجاد کنید؟ ایده ای ندارید که برای جذب کاربران بیشتر چه رنگی انتخاب کنید؟ به دنبال راه حل های اصلی طراحی هستید؟ برای یافتن رویکردهای طراحی اپلیکیشن پزشکی در توسعه تلفن همراه مراقبت های بهداشتی این مقاله را بررسی کنید.

بهداشت و درمان تلفن همراه یک بخش IT در حال رشد است که بر تغییر چگونگی تعامل ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با بیماران خود تمرکز دارد. طبق تحقیقات مختلف پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی سلامت سلامت تا سال 2022 به 102.43 میلیارد دلار برسد. کارشناسان صنعت پیش بینی می کنند 80٪ از سازمان های بهداشتی تا سال 2020 در توسعه برنامه های تلفن همراه مراقبت های بهداشتی سرمایه گذاری کنند.

بالاخره بازار ابزارهای بهداشتی دیجیتال تقاضا را جبران می کند. متأسفانه این افزایش می تواند منجر به افزایش ابزارهای غیر قابل اعتماد شود. تقریباً نیمی از مصرف کنندگان امروزه پذیرنده سلامت دیجیتال محسوب می شوند و این تعداد فقط با آشکار شدن مزایا و پیرتر شدن نسل های باتجربه در فناوری افزایش می یابد.

برنامه ها به بخشی اساسی در زمینه خدمات درمانی تبدیل شده اند. ارائه دهندگان و بیماران همه از برنامه های مراقبت بهداشتی به روز، کاربر پسند و رایگان یا کم هزینه بهره مند می شوند. به دلیل افزایش عرضه، ارائه کالای با کیفیت بالا از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

بنابراین طراحی اپلیکیشن پزشکی که روش های کارآمد و مناسب برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهند از مهمترین نگرانی های توسعه دهندگان است.

در این مقاله ما در مورد اینکه چه رنگی برای نرم افزار تلفن همراه مراقبت های بهداشتی مناسب تر است صحبت می کنیم. سپس بر روی طراحی اعلان برنامه متمرکز می شویم. مطمئناً ما سبک طراحی iOS و Android را مقایسه می کنیم و تفاوت های اساسی را با تصاویر واقعی به شما نشان می دهیم.

طراحی اپلیکیشن پزشکی

آشنایی با رنگ ها در طراحی اپلیکیشن پزشکی

به عنوان بخشی از فرایند توسعه لازم است که یک رنگ بندی و قلم مناسب انتخاب شود. کاربران باید با اطمینان از داشتن یک نرم افزار پزشکی مناسب برای رفع نیازها و نگرانی های خود احساس آرامش کنند. برای این منظور رنگ های پر جنب و جوش باید با یک پالت رنگی ظریف و آرام جایگزین شوند. خوشبختانه رنگ های زیادی برای انتخاب از هر دو طرف سرد و گرم طیف وجود دارد.

از رنگ های سرد اغلب برای پس زمینه استفاده می شود. این رنگ ها یک حس کلی آرامش را ایجاد می کنند که برای کمک به کاربران در تمرکز بر ویژگی های مهمتر برنامه مراقبت های بهداشتی ضروری است.

تن های گرم برای رنگ های لهجه ای و جلب توجه عالی هستند. با این حال محصولات طراحی شده در این طرح رنگ به عنوان غالب آن ها ممکن است در زنان و زایمان استفاده شود.

طراحی اعلان برنامه

اعلان ها برای برنامه های بهداشتی و پزشکی بسیار مهم است، به ویژه برای برنامه هایی که ردیابی و یادآوری را ارائه می دهند. طراحی متفاوت به آن ها نشانگر اهمیت و فوریت را امکان پذیر می کند.

به عنوان مثال یک برنامه زمان برنامه ریزی شده برای مصرف قرص را به کاربران یادآوری می کند. همراه با این همچنین قرار ملاقات پزشک در آینده را مطلع می کند. برای جلوگیری از سردرگمی و ارتباط برجسته، توسعه دهندگان باید عناصر مختلف طراحی را به یادآوری ها ارائه دهند. برای این منظور آن ها می توانند از کدگذاری رنگ، انتخاب قلم، حرکات یا رفتار یا انیمیشن اطلاع رسانی استفاده کنند.

Android vs iOS: سبک های مختلف طراحی اپلیکیشن پزشکی

اکثر برنامه های معروف هم برای iOS و هم برای اندروید منتشر می شوند. موارد زیر تفاوت هایی است که باید هنگام توسعه یک برنامه تلفن همراه در نظر گرفته شود.

اول از همه قوانین طراحی برای دستگاه های Android توسط Material Design تعیین می شود در حالی که برای iOS توسط راهنماهای رابط انسان. روش اول مبتنی بر رویکرد لایه ای کاغذی است که سلسله مراتب بیشتری را با سایه ها، نور و حرکت واقع گرایانه فراهم می کند. در مورد iOS طراحان می توانند از جلوه های شفافیت، تاری، شیب ها یا سایه ها برای جلب توجه کاربران استفاده کنند.

جابجایی بین صفحه ها عملی معمول کاربران در مورد برنامه ها است. در Android یک نوار ناوبری کلی در پایین قرار دارد. دکمه بازگشت ساده ترین راه برای بازگشت به صفحه قبلی است و در همه برنامه ها کار می کند.

برای طراحی اپلیکیشن موبایل می توانید از شرکت تبلیغات ایران کمک بگیرید.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.