تبلیغات محیطی

از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی ، تبلیغات محیطی یا شهری است.تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت‌های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان میشود.

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل برای یک سایت بسیار موثر خواهد بود زیرا اگر سایت شما کیفیت خوبی داشته باشد کاربران نام شرکت شما را در ذهن می سپارند و وقتی سرویس شما پایان گیرد باز هم با جست و جو نام شما از سایت تان بازدید می کنند.

تبلیغات در ایران، شامل :تبلیغات آنلاین ، بازاریابی آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات دیجیتالی یا تبلیغات وب شناخته می شوند، مصرف کنندگان این روز ها بیش از هر رسانه دیگری تبلیغات آنلاین را انجام می دهند.

تبلیغات آنلاین شامل: بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، انواع مختلفی از تبلیغات نمایشگر و تبلیغات موبایل است.  تبلیغات آنلاین غالباً شامل یک ناشر ، تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ دهنده ، تبلیغاتی را که باید در محتوای ناشر نمایش داده شود ، فراهم می کند. ایجاد یک تبلیغ باعث افزایش وفاداری و اعتبار برند می شود. برای درگیر کردن مشتریان خود باید محتوایی تازه و مرتبط ارائه دهید. ایجاد آگهی از یک برند قدرتمند و افزایش نرخ از طریق محتوای مربوطه آن است. ایجاد (gif)گیف های متحرک یا تبلیغات فلش به زمان بیشتری نسبت به متن و تصویر نیاز دارند، اما ارزش سرمایه گذاری را دارند، تبلیغات متحرک برای انتقال پیام شما به کاربران چند ثانیه فرصت می دهد تا مفهوم را در یابند و این می تواند آزادی بیشتری نسبت به یک فضای محدود در تبلیغات ثابت شما داشته باشند.

  • کدام یک از آن ها به مشاغل ما کمک می کنند تا به اهداف اصلی و تجاری خود برسیم؟
  • حال با این توضیحات کدام یک از تبلیغات موثر تر اند؟
  • کدام یک برای مخاطبان و اهداف شما بهتر است؟

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی شیوه ای مناسب برای بخاطر آوردن نام برند می باشد.در واقع تبلیغات محیطی پیام خود را به صورت ساده اما پرقدرت به مصرف‌کنندگانی که در حال جابه‌جایی و مسافرت هستند، به‌خصوص درست در زمانی که در محل خرید حضور دارند، می‌رساند.انواع تبلیغات محیطی می توانند به دسته های زیر تقسیم شوند.

تبلیغات ترانزیت
تبلیغات بادکنکی
تبلیغات از طریق بیلبورد
تبلیغات از طریق نمایشگرهای دیجیتال

چرا تبلیغ محیطی درایران؟

اصفهان شهری تاریخی در مرکز و سومین شهر بزرگ ایران است و بدون شک از پیشینه ترین و اثر گذارترین روش های تبلیغات محیطی میتوان نام برد و یکی از قابلیت های ویژه در جهت رزرو بیلبورد های تبلیغاتی و اگهی های برند در اصفهان محسوب می شود.و این یکی از صدها قابلیت اصفهان، برای رونمایی از کسب و کار، تبلیغ و گسترش برند خود در حوضه رسانه تبلیغات محیطی در اصفهان می باشد.تبلیغات بنر نمایش یا تبلیغات نمایشی یکی از متداول ترین روش ها در تبلیغات محیطی است.

تبلیغات محیطی در مقایسه با تبلیغات گوگل،تبلیغات کتابخانه ای، مجلات، تلوزیون و…بیشتر در دید عموم هستند و عموم مردم این تبلیغات را چندین بار میبینند و این تکرار باعث میشود تبلیغات جذاب و خلاقانه شما در هر زمینه ای در ذهن مخاطب هک شود.

آژانس تبلیغات ایران در اصفهان با ایجاد یک تبلیغ تاثیر گذار و متناسب با پیام تبلیغ شما درهر کسب و کاری که می خواهید، آمادگی خودش را جهت کمپین های تبلیغاتی در هر حوضه ای برای یک تبلیغ حرفه ای در جهت گسترش کسب و کار شما اعلام کرده است.

“با تبلیغات محیطی یک آینده نگری ایده عال برای کسب و کار خود داشته باشید”

تبلیغات محیطی در ایران

با تبلیغات ایران دیده شوید تا ماندگار بمانید.

با تبلیغات ایران دیده شوید تا ماندگار بمانید.

تبلیغات فضای مجازی در ایران

تبلیغات فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی شیوه‌ای نوین، پربازده و بسیار کارآمد برای تبلیغات است که با عنوان بازاریابی اینترنتی و یادیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود.در این مسیر که ابتدا با طراحی سایت ممکن می‌شود، باید با استفاده از رسانه های نوظهور و بسترهای فراهم شده در فضای مجازی اقدام به بازاریابی کنیم تا افراد و شرکت های بیشتری با کسب و کار و تجارت ما آشنا شده و از این طریق میزان سوددهی خود را افزایش بدهیم.

تبلیغات در تلگرام
ایمیل انبوه تبلیغاتی
تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در یوتیوب

تبلیغات فضای مجازی در ایران

بسیاری از مشاغل مختلف از تجارت های بزرگ گرفته تا کارهای ساده به فضای مجازی وابسته هستند. با اتصال به اینترنت با استفاده از تلفن هوشمند می توانید یک کسب و کار گسترده و موفقی را پیاده سازی کنید. این محیط نه تنها قابل دسترسی است ، بلکه جذاب است.ابزار تبلیغات دیجیتال از تنوع زیادی برخوردار است. از این رو ، روش های زیادی برای تبلیغ محصول یا خدمات وجود دارد. تبلیغات در فضای مجازی که به بازاریابی دیجیتال معروف است ، ابزاری مدرن و پربازده است. همه صاحبان مشاغل به دنبال راهی اقتصادی با بیشترین نتیجه فروش هستند. در این مقاله ، ما به شما کمک می کنیم این روش کارآمد و در عین حال سازنده را برای تجارت خود پیدا کنید:

  • در تبلیغات دیجیتال ، هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد.
  • در فضای مجازی ، کاربران به دنبال تبلیغات هستند و گاهی اوقات این افراد از روی کنجکاوی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات یا خدمات هستند. به همین دلیل ، تبلیغات باعث جذب مخاطب می شود
  • پیام های چندرسانه ای تأثیرگذاری بیشتری دارند تصاویر،فیلم ها، موسیقی و … در جذب و جلب رضایت مخاطب بهره وری بیشتری دارند.

  • فضای مجازی در حال رشد و تکثیر  است، و افراد بیشتری روزانه به فضا می پیوندند.

  • تبلیغات تلویزیونی در مقایسه با تبلیغات فضای مجازی معمولاً برای مخاطب جذاب نیستند زیرا اینگونه تبلیغات جریان برنامه های مورد علاقه افراد مانند یک سریال تلویزیونی یا یک رویداد ورزشی را قطع می کند. بنابراین ، اگرچه ممکن است تبلیغات را تماشا کنند اما روی تبلیغات متمرکز نیستند. ولی در فضای مجازی ، کاربران به دنبال تبلیغات و ایده برای ایجاد برند سازی و گسترش کسب و کارشان هستند از این جهت با تبلیغاتی نو و جذاب میتوانید کاربران را جذب خود کرده و تبلیغات خود را روز به روز گسترش دهید.

آزانس تبلیغاتی ایران در اصفهان شهری با قدمتی دیرینه و ترکیبی از هنر مدرن و سنتی با آثار تاریخی چندین ساله رادمان ایده ای نوین و برنامه ریزی شده در زمینه تبلیغات فضای مجازی، شبکه های مجازی، بازار یابی و تولید محتوا، برند سازی، تبلیغات اینستاگرام و طراحی سایت از جمله خدمات تبلیغات ایران محسوب میشود.

تبلیغات در گوگل

یکی از بهترین روشهای تبلیغ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل (google adwords) می باشد، با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفمند و با کمترین هزینه، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند.انواع تبلیغات در گوگل می توانند به دسته های زیر تقسیم شوند:

تبلیغات کلیکی
تبلیغات تصویری
تبلیغات متنی
تبلیغات ویدئویی

با تبیلغات در گوگل هر روز نمایان شوید!

یکی دیگر از روش های تبلیغات، تبلیغ در گوگل می باشد کسب و کارهای مختلف می‌توانند در این زمینه با کمک تبلیغات در گوگل، فروش خود را افزایش دهند به طور کلی تبلیغات آنلاین فرصتی را برای ما فراهم کرده تا پیام های تبلیغاتیمان  را به سمت نقاطی که تبلیغات در آن ها تاثیر گذار است هدف گیری کنیم.در این دوره با پیشرفت تکنولوژی و فناوری تقریبا عموم افرار با گوگل آشنایی دارند تبلیغات گوگل به خاطر نمایش در هر زمان و مکانی، این فرصت را در اختیار کاربرانی که با برنامه ریزی هدف خود را مشخص کرده و میخواهند تبلیغات خود را در گوگل قرارداده تا مشتریان سریع‌ تر به سمت وب‌سایت خود، هدایت شوند.

اگر در گوگل تبلیغات نمی کنید، فرصتی طلایی را برای بالا بردن آگاهی از برندتان و ارتقا کسب و کارتان و جذب مشتری را از دست داده اید !

تبلیغات در گوگل، به شما امکان میدهد از مزایای تبلیغات آنلاین بهره مند شوید تبلیغات آنلاین می تواند مبارزات بازار یابی شما را بیشتر مورد هدف قرار دهد، میتوانید تبلیغات خود را در ساعات یا روز های خاصی از هفته نشان دهید، همچنین میزان تبلیغات خود را مشخص کنید، و با توجه اینکه کدام تبلیغات بیشتر دیده می شود و کدام یک کمتر، به سرعت خواهید دید که کجا و در چه زمانی باید در تبلیغات خود سرمایه گذاری کنید، این به نوبه خود می تواند  باعث افزایش تبلیغات شما شود.

آزانس تبلیغات ایران در اصفهان، در ارائه خدمات  تبلیغاتی و بسته به نیاز مشتریانش در به هدف رسیدن یک کسب و کار موفقیت آمیز کنار شماست.

تبلیغات در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.