تبلیغات ایران به شما کمک خواهد کرد که تمامی اهداف مورد نیازتان را روی وب سایت پیاده سازی کنید، مشتریانی که طراحی سایت خود را به تبلیغات ایران می سپارند پس از تحویل هیچ مشکلی برای به روزرسانی سایت خود ندارند. مشتریان پس از تحویل سایت یک جلسه آموزشی طراحی سایت حرفه ای گذرانده و از امکاناتی که نرم افزار دارد به خوبی بهره می برند. درواقع طراحی سایت یا ارائه یک وب سایت برای کسب و کارتان، مشتری زیادی را جذب کرده، و قطعا باعث گسترده شدن کسب و کارتان میشود.

اگر وب سایت شما جذاب به نظر برسد مخاطب بلافاصله تصور مثبتی از تجارت شما را دریافت میکند، طراحی یک وب سایت خوب به شما کمک می کند تا اگهی های خود را در صفحه خود حفظ کنید.بساری از عناصر و شیوه های طراحی وب به نحوی بر انتشار محتوا در وب سایت شما تاثیر میگذارند که به نوبه خود در نحوه ی خزیدن و فهرست بندی موتور جست و جو، بر وب سایت شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت .

تبلیغات ایران پنل های طراحی سایت حرفه ای زیر را به شما عزیزان ارائه می دهد.

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری با کمترین زمان

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی فروشگاه های اینترنتی با قویترین و کامل ترین پنل

طراحی سایت رزرواسیون هتل

کدنویسی سایت رزرواسیون هتل با کارشناسان رزرو هتل

طراحی سایت نیازمندی ها

طراحی وب سایت هایی با قابلیت های درج آگهی

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت خاص و باکیفیت متناسب با نیاز مشتری

طراحی سایت میتواند تاثیر زیادی بر فرایند کسب و کار شما داشته باشد، طراحی وب سایت یا وب دیزاین، به مراحل ساخت و طراحی یک سایت و یک پایگاه اینترنتی برای ارائه کلیه خدمات یا معرفی محصولات و شناخته شدن برند و در نهایت اطلاع رسانی به کاربران گفته می شود. درواقع کلیه ی وظایف یک طراح سایت برای راه اندازی یک سایت حرفه ای، به دو گروه تقسیم میشود، بخش اول طراحی یا همان شکل و شمایل سایت است. و بخش دوم همان کد های دستوری سمت سرور و طراحی قسمت مدیریت سایت است.

در دنیای وب میتوانید قسمتی از اینترنت را اجاره  کنید و سایت خود را ارائه و گسترش دهید بهتر است با یک مثال مفهوم وب سایت را بیان کنم، دنیای وب مثل دنیای واقعی میماند که میتوانید در هر جایی از کرهی زمین قسمتی از زمین را بخریم و ساختمان بسازیم و حتی کسب و کار جدیدی راه اندازی کنیم و در نهایت آن را گسترش دهیم. به طور کلی مجموعه کارهایی که باعث زیبا سازی سایت و جذب مشتری میشود و کاربر به طور مستقیم با شما ارتباط برقرار میکند، طراحی وب سایت میگوییم.

با تبلیغات ایران می توانید با استفاده از یک سایت وبا توجه به حرفه و نوع محصولتان،محصولات خود را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید. اگر به دنبال ایده ها و الهامات طراحی گرافیک برای ساخت وب سایت یا برنامه بعدی شرکت خود هستید و هدفتان گسترش کسبو کارتان است، تبلیغات ایران را درست انتخاب کرده اید. 

طراحی سایت در ایران

طراحی سایت شرکتی در ایران:

بهترین ایده ها و الهامات طراحی وب سایت شرکتی، خواه به دنبال ایجاد یک وب سایت شرکتی برای مشاغل جدید خود هستید و یا در معرض تغییر نام تجاریتان، طیف وسیعی از توضیحات زیر به شما کمک می کند یک وب سایت جذاب و الهام بخش را ایجاد کنید که به کسب و کار شما در دستیابی به اهدافتان کمک میکند.

داشتن یک وب سایت خوب و جذاب  و به طور کلی برنامه ریزی شده در هنگام تجارت بسیار مهم است. وب سایت  شرکتی شما علاوه بر اینکه چهره عمومی برند و تجارت شماست ، ممکن است تنها راهی باشد که افراد می توانند با نام تجاری شما در تعامل باشند. از همه مهمتر، این می تواند تفاوت بین کسی باشد که تصمیم به خرید از شما یا کار، با شما تماس می گیرد، یا انتخاب یک معامله با یکی از رقبای شما. با قاطعیت بگوییم، شما با طراحی یک وب سایت شرکتی برای کسب و کارتان، در یک بازه زمانی مشخص، با یک تیر چند هدف میزنید. 

طراحی یک وب سایت شرکتی به شما کمک میکند، محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران ارائه دهید، در واقع سایت شرکتی، یکی از اصولی ترین روش های رقابت بین انواع کسب و کارهای اینترنتی می باشد. سایت های شرکتی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و ارئه یک وب سایت شرکتی حرفه ای، اعتبار شرکت شما را بالا برده و به کاربران نیز اطمینان خاطر می دهد همین امر باعث افزایش فروش شما و کمک به روند بهبودی کسب و کارتان می افزاید.

اگر به دنبال بک تیم متخصص و موفق برای طراحی وب سایت شرکت خود هستید بهترین گزینه برای شما تبلیغات ایران خواهد بود.

چرا طراحی سایت شرکت مهم است؟

طراحی یا برنامه وب سایت شرکتی شما به چند دلیل مهم است. شاید مهمترین دلیل آن این است که شما در نهایت می توانید ده ها هزار بازدید کننده داشته باشید که روزانه بر روی وب سایت شرکت شما ساکن میشوند. داشتن یک طراحی وب موثر و جذاب به شما کمک می کند تا در کنار مجموعه ای از عوامل دیگر، به جندین هدف خود برسید.

همچنین لازم به یادآوری است که ، در بسیاری از موارد ، وب سایت شرکتی شما تنها چیزی است که افراد هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید از شما ، ثبت نام در لیست پستی شما یا انجام نوع دیگری از معاملات، به آن نگاه می کنند. وامروزه تنها چیزی که موئسسات و مدیران  شرکتها و سازمانها را به ارائه یک وب سایت شرکتی ترغیب میکند، همان رشد و پیشرفت تکنولوژی و از سویی استفاده روز به روز کاربران از خدمات آنلاین و اینترنت می باشد.

طراحی سایت شخصی در ایران :

ساخت یک وب سایت شخصی کار سختی نیست. وقتی نوبت به راه اندازی سایت شما می رسد، تبلیغات ایران با تیم خود تمام تلاش خود را در این زمینه میکند تا بهترین هارا به شما ارائه دهد.

طراحی وب سایت شخصی تخصص ماست” ما برای طراحی وب سایت شخصی شما بر اساس زمان، نیاز های شما، اهدافتان، و همچنین بودجه مد نظرتان، پیشنهادات و طرح های مختلفی را به شما ارائه می دهیم وب سایت شخی که توسط آزانس تبلیغات ایران طراحی میشود وب سایتی است با هویت و کاملا اختصاصی برای شما. معمولاً یک وب سایت شخصی را بر اساس ویژگی ها و اهداف می توان در 5 نوع اصلی طبقه بندی کرد.

اهداف و ویژگی های یک وب سایت شخصی در ایران:

  • رزومه کاری

  • وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن مطالب مد نظرتان و برقراری ارتباط با دیگران

  • ارائه نمونه کارها، یا کارهای طراح 

  • مارک شخصی – برای شناخته شدن ، معروف شدن و فرصت های بیشتر

  • فروشگاه آنلاین – برای تجارت و شروع کسب و کاری موفق

طراحی یک وب سایت شخصی در ایران برای کاربرانی که نیاز به سایت شخصی دارند، بازدهی و موفقیت های بیشتری دارد همچنین میتوانید از طریق  تبلیغات ایران مشتری خود را جذب کرده و تجارت و وب سایت خود را گسترش دهید.

طراحی سایت، درآمد شما را چندین برابر میکند !

در دوره ای ن چندان دور داشتن یک وب سایت در گوگل و درآمد زایی از آن، آن چنان مهم نبود، اما این روز ها با افزایش روز به روز تکتونوژی و با وجود میلیون ها سایت و کسب درآمد از ان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و کاربرانی که قصد کسب درآمد از اینترنت را دارند و به دنبال روش های درآمد زایی میگردند میتوانند با داشتن یک وب سایت، کسب درامد سریع و آنلاینی را داشته باشند و مشتری خود را جذب کنند و کار خود را توسعه دهند.

در طراحی یک وب سایت، تنها ایده و خلاقیت نو  باعث موفقیت نمی شود و شما را به اهداف کلیتان نمی رساند. شما باید نیاز مشتری و بازار را ارزیابی کنید، و سپس در زمان مناسبی با محتوایی مفید و شفاف سایت خود را ارائه دهید،  اطلاعات کاربران را جمع آوری نیاز های آن هارا بشناسید و فرصت های جدیدی را برای خود ایجاد کنید. اطلاعات کاربران را جمع آوری و نیاز های آن ها را بشناسید و فرصت های جدیدی را برای خود ایجاد کنید، بی شک  به کمک تبلیغات ایران،به هدف و درآمدی که میخواهید می رسید.

طراحی سایت در ایران
طراحی سایت در ایران

طراحی سایت فروشگاهی درایران:

شما با داشتن یک وب سایت فروشگاهی می توانید تمامی محصولات و خدمات خود را ارائه و از این راه خیلی ساده و راحت کسب درآمد کنید.

از مهم ترین گام هایی که برای موفقیت در سایت های فروشگاهی در اولویت بالایی قرار دارد، توجه به نکات سئو سایت فروشگاه شماست این روند باعث می شود در نتایج جست و جوی گوگل و جذب بازدید کننده و مشتری نتایج خوبی را به دست آورید.

قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، باید بفهمید که از کدام بستر تجارت الکترونیکی این کار را انجام می دهید. اگرچه، شما کاملاً آزاد هستید که فروشگاه خود را همانطور که می خواهید از هر سیستم عامل بالقوه ای طراحی کنید اما اولویت با کاربر است، باید سایت فروشگاهی شما به گونه ای طراحی شده باشد که حس راحتی و امنیت را در خرید به کار بر منتقل کند. هر وب سایتی با توجه به محصول و طراحی انجام شده آن منحصر به فرد است، یکی از ویژگی هایی که یک سایت فروشگاهی باید داشته باشد ساده و شفاف بودن محتوای آن است، در طراحی یک سایت باید از پیچیدگی های غیر ضروری خود داری کنیم. هدف ما از طراحی یک وب سایت فروشگاهی، فقط کمک به مشتری است طوری که مشتری در کمترین زمان به هدف خود برسد و محصولاتش را خریداری کند پس، بهترین کار و انتخاب این است که خدماتی را ارئه دهیم که مشتری حس امنیت و راحتی را احساس کند و برای خرید های بعدی و رفع نیاز هایش دچار سردرگمی نشود.

چند نکته مهم در طراحی یک وب سایت فروشگاهی:

  • برای فروشگاه خود یک لگوی مناسب در نظر بگیرید: طراحی یک لگو جذاب و ساده در عین حال خوانا، باعث جلب توجه مشتری در نگاه اول می شود.
  • ویژگی محصولات درج شده کامل باشد: از شما انتظار میرود محصولاتی را که قصد فرووش آن را دارید با جزییات کامل و قیمت مناسبی عرضه شود.
  • از سیاست ارسال رایگان و پیک رایگان استفاده کنید: در اوایل کار برای اینکه مشتریان دائم خود را پیدا و آنها را جذب فروشگاه کنید، می توانید از پیک رایگان در محدوده فروشگاه یا حتی دور تر از آن استفاده کنید، به گونه ای که ضرری برای شما ایجاد نکند، این ایده انگیزه مشتری را برای خرید از فروشگاه شما چند برابر می کند.
  • از تکنیک های بهینه سازی سایت در طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کنید: تکنیک های سئو برای بهتر دیده شدن فروشکاه و برندتان استفاده کنید. به کارگیری درست از تکنیک های سئو باعث افزایش سرعت بارگذاری و محتوای سایت شما در گوگل می شود و موتور های جست و جو سریع تر آن را پیدا می کنند، این ویژگی به کاربران کمک می کند، در کمترین زمان به سایت شما دسترسی پیدا کنند و حتی با جست و جوی چند کلمه کلیدی سایت شما بارگذاری و در رتبه اول گوگل بیاید.

از طریق تبلیغات ایران می توانید با استفاده از یک سایت و با توجه به خدمات و نوع محصولتان، محصولات خود را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید، جذب مشتری کنید وتجارت خود را به اوج برسانید.

1

بیش از 200پروژه موفق

1

بیش از 90% رضایتمندی

1

بیش از 500مشتری

1

بیش از 10 سال فعالیت

طراحی سایت در ایران

طراحی سایت با وردپرس(wordpress) در ایران

راه اندازی یک وب سایت می تواند یک فکر وحشتناک باشد مخصوصاً وقتی اهل فن نیستید. نگران نباشید ، شما تنها نیستید! این راهنما برای کاربران در هر سن و سطحی مهارتی مفید است. با این حال ، اگر به کمک نیاز دارید ، می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

به لطف نوآوری انسان ، رمزنگاری با گذشت زمان تغییر کرده است ، از دنیای مکتوب پیام های مخفی، به رسانه الکترونیکی مدرنی که اکنون می شناسید تبدیل شده. طرح های زیبا ، ویژگی های قدرتمند و آزاد، و هر آنچه را که می خواهید، طراحی کنید .

قبل از هرچییزی بدانید نرم افزار یا افزونه ای که قرار است با آن طراحی کنید چه مزیت ها یا معایبی دارد در این قسمت به چند مورد از مزیت های وردپرس(wordpress) می پردازیم.

از مزیت های برتر طراحی سایت با وردپرس در ایران:

  • بروزرسانی مداوم و پایداری
  • وجود تم های جذاب
  • بهینه سازی و ساختار سئو
  • بهترین محیط برای مدیریت محتواها
  • قابلیت اشتراک گذاری
  • بهبود تجربه کاربری
  • رابط برنامه نویسی نرم افزاری
  • امنیت بالای وردپرس
  • تنوع در افزونه‌ها (plug –in)
  • مناسب ترین قیمت برای طراحی سایت

 

طراحی سایت در ایران

شما میتوانید یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت با وردپرس طراحی کنید وسپس مطالب جذابی را برای کسب و کارتان در آن به اشتراک بگذارید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به وسیله آن میتوانید به راحتی به طراحی وبلاگ و طراحی اغنواع سایت ها، فتووبلاگ و … بپردازید.

عموما از وردپرس برای ارائه یک وب سایت استفاده می کنند زیرا پیشرفته ترین نرم افزار در زمینه طراحی سایت به شمار می رود که با زبان برنامه نویسیPHP نوشته شده است. وردپرس بهترین سرویس برای راه اندازی وب سایت است، و همیشه به عنوان یک سیستم برای وبلاگ نویسی شناخته شده، در حال حاضر از محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در گوگل شناخته شده است.

عموما بیشتر سایت ها با وردپرس طراحی شده اند، طراحی با وردپرس بسیار متفاوت است، از همین جهت امنیت وردپرس را دست کم نگیرید، اگر سایت شما امنیت نداشته باشد تمامی محتوا و اطلاعاتی که مدتهای زیادی را برای آن زمان گذاشته اید ازبین میروند و به راحتی هک میشوند، بگذارید واضح بگویم، اینجاست که کسب و کار اینترنتی شما نابود خواهد شد طراحی با وردپرس این امنیت را با اطمینان خاطر به شما میدهد.

اگر میخواهید وب سایتی را در گوگل برای پیشرفت در کسب و کارتان و رسیدن به درامدی پرسود ایجاد کنید، آژانس تبلیغاتی، تبلیغات ایران با ایده هایی نو و طبق خواسته های شما سایتی جذاب و با امنیتی بالا را در وردپرس متناسب با خواسته و کسب و کارتان به شما ارهه میدهد برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با تبلیغات ایران با ما در تماس باشید.

طراحی سایت درایران

اکنون با این روند تکنولوژی سعی دارید وب سایتتان را چگونه ارتقاء دهید؟

روش شما برای جذب مشتری در کسب و کار فروشگاهتان چیست؟

در این بازار و باتوجه به شرایط ویروس کرونا چه فکری  در سر دارید؟

آیا مشتریان شما نیاز به سایت دارند؟

میخواهید بدانید هنگامی که مخاطبان از وب سایت شما بازدید میکنند اولین برداشتشان از تجارت شما چیست؟ آنها در عرض چند ثانیه در مورد تجارت شما قضاوت میکنند و در این چند ثانیه اول آیا میخواهید تاثیر مثبتی بر مخاطب خود بگذارید؟

اگر برای ایجاد وب سایت رویایی خود به کمک نیاز دارید همین امروز با ما تماس بگیرید. 

امید واریم قدری با آژانس تبلیغاتی تبلیغات ایران و خدماتی راع که در این زمینه ارائه میدهد آشنا شده باشید، تمام تلاش ما این است که شما به هر آنچه در فکر دارید برسید، و با چشم بصیرت نتایج وقت گران بهایتان و هزینه استفاده شده و در نهایت با خیالی آسوده و بدون نگرانی شاهد موفقیت هایتان باشید.

“اگر به دنبال راه اندازی سایتی در اصفهان برای کسب و کارتان هستید،تیم موفق و جوان تبلیغات ایران، تا قله کنار شماست” اکثر شرکت های تبلیغاتی که در درجه اول فقط به فکر سود و درآمد خودشان باشند اما آزانس تبلیغاتی ایران مهم ترین اولویت خود را به پای اعتبار خود گزاشته و سعی دارد مشتری را به هدف و رویاهایی که در ذهن دارد برساند.

“تبلیغات ایران با دیدن لبخند موفقیت شماست که اعتبار دارد”

اهداف تبلیغات ایران

رضایت مندی

تحویل به موقع پروژه

آموزش مدیریت سایت

پشتیبانی

تیم تخصصی تبلیغات ایران اینجاست تا معنای واقعی پشتیبانی را به شما نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.