برترین ایده های طراحی اپلیکیشن موبایل

تیم طراحی اپلیکیشن تبلیغات ایران متعهد به اشتراک گذاری طرح های عالی و الهام بخش کار طراحی رابط کاربری موبایل با طراحان است. بنابراین ما لیستی از جدیدترین و برترین ایده های طراحی اپلیکیشن موبایل را گردآوری کرده ایم. امیدواریم این موارد جرقه خلاقانه ای را که در کمین شماست بیدار کند.

  1. برنامه کشف رویداد

برنامه Event Discover یک طراحی UI تلفن همراه بسیار ساده و تمیز است. این برنامه چندین قسمت از جمله صفحات نمایه سازمان دهنده، اطلاعات دقیق در مورد رویدادها و کشف رویدادها را نشان می دهد.

  1. برنامه تماشای لوکس AR

Watch AR مانند یک جعبه ابزار دیجیتالی یک مرحله ای است که به کاربران امکان می دهد مجموعه های ساعت مچی لوکس خود را مدیریت کرده و بسازند. نه تنها می توانید محصولات مختلف را به راحتی بکشید و محصولات متفاوتی را خریداری کنید بلکه همچنین می توانید با استفاده از نمای واقعیت افزوده نحوه ظاهر مستقیم هر شاهکار را در خانه خود بررسی کنید.

  1. فید در برنامه پخش موسیقی

بخش فیدها بخشی اساسی از هر برنامه شبکه اجتماعی است زیرا لیستی از موسیقی یا بازبینی (یا سایر اطلاعات) است که کاربران موبایل می توانند آن را دنبال کنند. در این طرح Feed ، آهنگ ها می توانند از طریق پیمایش یکی یکی ارائه شوند.

  1. برنامه تحویل غذای سالم

یکی دیگر از ایده های طراحی اپلیکیشن برنامه تحویل غذای سالم است. برنامه تحویل غذای سالم یک مفهوم زنده برنامه تحویل غذا است که به کاربران الهام می دهد تا در عادات غذایی خود تجدید نظر کنند. دسته های مختلفی وجود دارد که خریداران می توانند انتخاب کنند. مواد غذایی به ترتیب قرار می گیرند و می توانند به راحتی در پیمایش عمودی مشاهده شوند. علاوه بر این عکس ها و تصاویر محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند تا کاربران بتوانند به وضوح ببینند چه چیزی را می خواهند خریداری کنند. یک دکمه برجسته تماس برای عمل وجود دارد که کاربران می توانند با کلیک بر روی آن محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنند.

  1. Workouts

Workouts یک مفهوم برنامه تمرینی بسیار ظریف است که توسط Oleh Kopyl طراحی شده است. او برای نمایش اطلاعات دقیق در مورد فعالیت های ورزشی از صفحه های کارت استفاده می کند. حالت های مختلف ورزشی در صفحه اصلی موجود است و هر زمان که بخواهید می توانید حالت ها را تغییر دهید.

برترین ایده های طراحی اپلیکیشن موبایل

  1. انیمیشن خوش آمدید رستوران

برنامه Welcome Animation یک انیمیشن خوش آمدید برای برنامه رستوران ها است. قبل از نمایش صفحه ثبت نام از مارک برنامه موبایل پشتیبانی می کند و از گرافیک های سه بعدی مرسوم استفاده می کند.

  1. ردیاب تمرین

یکی از برترین ایده های طراحی اپلیکیشن ردیاب تمرین می باشد. Workout Tracker یک مفهوم ساده برنامه تمرینی است با یک طرح تازه و تمیز.

  1. پروژه برنامه مالی

Project App Project یک مفهوم برنامه مالی شخصی است و صفحه ورود به سیستم و صفحه اصلی شامل می شوند. مخاطبان هدف هزاره هستند بنابراین طراحی به منظور سرگرمی و جذابیت آن ها با این برنامه می چرخد.

  1. Social Media App Concept

Social Media App Concept یک برنامه رسانه اجتماعی برای دوستداران طراحی داخلی و علاقه مندان به معماری است. این یک طراحی دوست داشتنی برای افرادی است که مشتاق طراحی داخلی و دکوراسیون هستند.

  1. برنامه موبایل بهداشت و درمان

یکی دیگر از محبوبترین ایده های طراحی اپلیکیشن، طراحی برنامه های مرتبط با بهداشت و درمان است. برنامه موبایل مراقبت های بهداشتی مفهومی از برنامه مراقبت های بهداشتی است که به پزشکان کمک می کند تا به راحتی داده های بیمار را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند.

  1. نظرسنجی آنلاین iOs

نظرسنجی آنلاین iOs App یک مفهوم نظرسنجی آنلاین در iOS است که توسط طراح Kostia به اشتراک گذاشته شده و به شما امکان می دهد نظرسنجی های خود را به راحتی ایجاد و مدیریت کنید. علاوه بر این می توانید تجزیه و تحلیل کاربر را جمع آوری کرده و نظرسنجی های خود را از طریق برنامه مستقیم به مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید.

  1. نرم افزار تلفن همراه اجاره املاک

یکی دیگر از ایده های طراحی اپلیکیشن نرم افزار اجاره املاک است. نرم افزار تلفن همراه اجاره املاک یک برنامه اجاره ملک برای آپارتمان ها و خانه ها است. رابط کاربری ساده به شما امکان مرور و مشاهده خصوصیات (و جزئیات آنها) را به راحتی می دهد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.