طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

تحویل غذایی یکی از روندهای سریع رشد در صنایع غذایی است. امروزه افراد به نسبت پختن بیشتر غذا سفارش می دهند. طبق تحقیقات انجام شده در حالی که بازدیدهای تحویل غذا 10 درصد در سال 2016 رشد داشته است، کل بازدید از رستوران ها فقط یک درصد افزایش نشان داده است. توسعه و طراحی اپلیکیشن سفارش غذا چیزی است که نه تنها استارتاپ ها به آن فکر می کنند بلکه رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای جداگانه ای هستند. حتی فروشگاه های مواد غذایی بیایید درباره چرایی محبوبیت تحویل غذا و نحوه ساخت برنامه تحویل غذا که از نظر مالی تحویل می دهد بیشتر بدانیم.

صنعت غذا همچنین از نظر تعامل با مشتریان در حال تغییر است. بسیاری از افراد به خصوص در میان نسل های جوان دوست ندارند تماس تلفنی برقرار کنند. ارسال پیام کوتاه یا فقط ضربه زدن روی تلفن هوشمند بسیار ساده تر است.

خدمات تحویل غذا هنگام توسعه برنامه های تحویل موبایل این مورد را در نظر می گیرند. در این برنامه ها و اپلیکیشن ها مشتریان می توانند بدون نیاز به گفتن کلمه ای در رستوران ها و منوها بگردند، سفارش دهند و هزینه پرداخت کنند. این امر باعث محبوبیت بیشتر سفارش غذا به وسیله برنامه های تلفن همراه می شود.

 

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

چرا طراحی اپلیکیشن سفارش غذا برای مشاغل غذایی ضروری است؟

با استفاده از یک برنامه تلفن همراه و اپلیکیشن می توانید با افزایش تجربه کاربر و از بین بردن نیاز به استفاده از رایانه یا برقراری تماس از رقبای خود پیشی بگیرید. این می تواند به شما کمک کند مخاطبان جدیدی را جذب کنید که دوست دارند همه کارها را با کمک دستگاه های تلفن همراه خود انجام دهند.

همچنین یک برنامه تلفن همراه با دادن راهنمایی، تعیین زمان تحویل، تغییر سفارشات و باز کردن طیف وسیعی از امکانات برای همگام سازی تمام مراحل فرآیند تحویل می تواند به کارمندانتان کمک کند. آیا می خواهید اکنون برنامه تحویل غذا خود را ایجاد کنید؟ بیایید ببینیم چگونه این کار را انجام دهیم.

انواع خدمات تحویل

سه مدل تجاری وجود دارد که همه خدمات تحویل را می توان به آنه ا تقسیم کرد:

  • جمع کننده ها
  • تحویل جدید
  • تحویل درخواستی با خدمات کامل

بگذارید با جزئیات در مورد آن ها صحبت کنیم.

ابتدا جمع کننده ها ظاهر شدند و آنچه که آن ها انجام دادند جمع آوری اطلاعات مربوط به رستوران ها بود و به کاربران اجازه می داد از طریق فهرست ها و سفارشات جستجو کنند. جمع کننده ها هنوز وجود دارند اما معمولاً فقط چند بازیگر اصلی در هر بازار خاص وجود دارند. وظیفه اصلی آن ها دریافت سفارش از مشتریان و سپس دادن آن ها به رستوران ها است. در این حالت رستوران از طریق تهیه و تحویل غذا به سایر موارد رسیدگی می کند. این در واقع بزرگترین تفاوت بین مدل تجاری تجمیع کننده و مدل تحویل جدید است.

تحویل جدید همچنین به کاربران امکان انتخاب رستوران و انتخاب از فهرست را می دهد اما خدمات تحویل جدید خودشان تحویل کالا را انجام می دهند. سرویس های تحویل جدید دارای سیستم های تدارکاتی، رانندگان تحویل و وسایل نقلیه خود هستند. اگرچه این مدل تجاری به پول بیشتری احتیاج دارد اما درآمد بیشتری را نیز فراهم می کند. دلیل آن این است که چنین خدماتی می تواند از هر رستوران تحویل دهد. این امر انتخاب گسترده تری را فراهم می کند از جمله در میان رستوران های لوکس که معمولاً تحویل کالا را ارائه نمی دهند.

تحویل درخواستی با خدمات کامل مربوط به رستوران ها حساب نمی شود و این چرخه کامل تهیه و تحویل غذا را فراهم می کند. چنین شرکت هایی سرآشپزها و تدارکات خاص خود را دارند که به آن ها امکان می دهد سود بیشتری کسب کنند. در حالی که دو مدل تجاری قبلی فقط برای تحویل و هزینه های اندک از رستوران ها پول دریافت می کنند مشاغل کامل خدمات هم از محل تحویل و هم از طریق خود غذا درآمد کسب می کنند.

این مدل همچنین بیشترین کنترل را فراهم می کند. اگر مشکلی از طرف رستوران پیش بیاید سرویس جدید تحویل هیچ کنترلی بر اوضاع ندارد اما مشتریان معمولاً خدمات تحویل را مقصر می دانند. اگر شغلی به جای کار به عنوان واسطه هر مرحله را کنترل کند احتمال بیشتری وجود دارد که از موقعیت های ناخوشایند جلوگیری کنید یا آن ها را در اسرع وقت برطرف کنید.

با این حال نقطه ضعف اصلی این مدل سرمایه اولیه عظیم مورد نیاز است زیرا این مدل تجاری به حقوق بسیاری از کارمندان، تجهیزات پرهزینه برای پخت غذا و یک سیستم تدارکاتی شامل وسایل نقلیه و رانندگان تحویل نیاز دارد.

برای طراحی اپلیکیشن سفارش غذا می توانید به وب سایت تبلیغات ایران مراجعه کنید.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.