طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه بسیاری از مردم وقت کمتری برای خرید سنتی دارند و برای خرید هرگونه کالای مورد نیاز بدنبال راحت ترین روش های خرید کالا هستند. از آنجا که وضعیت ممکن است نه تنها به خرید کالا اشاره داشته باشد بلکه شامل خدمات مختلفی نیز می باشد بنابراین چشم اندازهای جدیدی برای تجارت الکترونیکی (که به عنوان تجارت الکترونیکی یا تجارت الکترونیکی معروف است) گشوده شده است. بنابراین بیایید آمار کوتاه این بخش امیدوار کننده بازار جهانی را ببینیم. به این ترتیب شما همچنین می توانید نظر خود را در مورد برخی از واقعیت های شناخته شده تحریک کننده توسعه فناوری های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تجارت الکترونیکی تجدید نظر کنید.

امروزه رشد سریع تلفن های هوشمند و استفاده از اینترنت تلفن همراه مردم را بر آن می دارد تا در زندگی روزمره بیشتر از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند. مشتریان می توانند کالاها را رزرو یا خریداری کنند، برنامه ها یا نقشه ها را بررسی کنند و غیره.

بیش از 30 درصد خرید بصورت آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و این تعداد هر ساله در حال افزایش است. بیش از 40٪ از ترافیک اینترنت از طریق تلفن های همراه و تبلت ها منتقل شده است.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

 

این اعداد چشمگیر به نظر می رسند اما آیا استفاده عملی از این داده ها برای یک تجارت متوسط ​​وجود دارد یا این فقط برای شرکت های بزرگ جهانی مفید است؟ آیا توسعه وب تجارت الکترونیکی سفارشی می تواند اهداف تجاری شرکت شما را برآورده کند یا این فقط اتلاف پول خواهد بود؟ بگذارید نکات مثبت و منفی را بررسی کرده و با هم مرتب کنیم.

شرکت های توسعه تجارت الکترونیکی پول شما را برای فناوری های مدرن مانند اپلیکیشن ها و برنامه های iOS یا Android هدر نمی دهند. این یک سرمایه گذاری منطقی است که به سرعت نتیجه می دهد و درآمد شرکت شما را افزایش می دهد. به عنوان مثال هزینه تولید برنامه تلفن همراه 10 هزار دلار است و شما 5000 بار آن را نصب کرده اید بنابراین 5000 مشتری وفادار با هر یک فقط 2 دلار دریافت می کنید و این فقط یک مثال است. اگر می خواهید ایده های موفق تری در رابطه با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بشنوید فقط با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به هر سوالی که ممکن است برای شما پیش آید پاسخ دهیم و هرگونه اطلاعات اضافی را در اختیارتان قرار دهیم.

به منظور ایجاد وب سایت تجارت الکترونیکی برای مشاغل شما، شما را با مشکلات فنی پیچیده گیج نخواهیم کرد و آن ها را خود ما پردازش خواهیم کرد و پس از آن دستورالعمل های روشنی در مورد نحوه قرار دادن داده ها در برنامه تلفن همراه به روش ساده به شما ارائه می شود. معمولاً یک پنل مدیریتی مفید یا یک گزینه مناسب دیگر است. برای کار با آن قطعاً نیازی به استخدام کارمندان اضافی یا یادگیری مهارت های خاصی مانند زبان های برنامه نویسی نخواهید داشت.

من هنوز یک سایت قدیمی دارم و بعد از به روزرسانی یک برنامه موبایل به آن فکر می کنم. این ایده صحیحی نیست زیرا یک برنامه تلفن همراه می تواند به طور مستقل از یک وب سایت اجرا شود بنابراین شما می توانید فروش خود را از طریق برنامه در کنار سایت خود افزایش دهید. همچنین گزینه دیگری برای افزایش مخاطبان کاربران تلفن همراه وجود دارد ، توسعه دهندگان وب سایت تجارت الکترونیکی می توانند یک طراحی تطبیقی ​​برای وب سایت شما ایجاد کنند.

جزئیات بیشتری در مورد کاربرد و عملکرد برنامه های تلفن همراه برای تجارت الکترونیکی در وب سایت ما وجود دارد. همچنین تیم توسعه دهندگان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ما در شرکت تبلیغات ایران همیشه خوشحال هستند که به سوالات شما در مورد راه حل های تلفن همراه برای تجارت الکترونیکی پاسخ می دهند.

اگر به طراحی اپلیکیشن موبایل نیاز دارید می توانید از شرکت تبلیغات ایران در این زمینه کمک بگیرید.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.